همزمان با هفته دولت، وزیر نیرو از طریق کنفرانس ویدیویی دو هزار و ۲۳۰ طرح را در سراسر کشور از جمله اصفهان افتتاح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، در این کنفرانس ویدیویی رضا اردکانیان همزمان با هفته هفدهم پویش الف - ب ایران، هشت طرح شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با هزینه ۱۱۸ میلیارد تومان را همزمان با طرح‌های دیگر در سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

نصب ترانس و تجهیز پست، احداث شبکه به منظور نیرو رسانی به مشترکان، بازسازی و تقویت شبکه فیدرگیری برای کاهش خاموشی ها، احداث روشنایی معابر، کنتور‌های هوشمند، نصب لوازم اندازه گیری عادی و دیماندی و توسعه ساختمان‌های عملیاتی با هدف ارتقا سطح خدمات به مشتریان طرح‌هایی به شمار می‌آیند که به بهره برداری رسیدند.

استاندار اصفهان نیز در این نشست مجازی به دسترسی تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار استان به برق اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها با وجود مشکلات متعددی اقتصادی ناشی از تحریم و شیوع کرونا افتتاح شدند.

عباس رضایی افزود: امسال خاموشی‌ها به کمتر از انگشتان یک دست رسید و در بخش تولید هم هیچ گونه خاموشی نداشتیم و این یک دستاورد مهم به شمار می‌آید.

مدیر کل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان هم در این نشست از کاهش چشمگیر تلفات در منطقه ۱ کشور خبر داد و افزود: استاندارد‌ها در این بخش به سطح کشور‌های توسعه یافته نزدیک شده و در تلاش هستیم میزان تلفات به کمتر از ۵ درصد برسانیم.
مهندس پیرپیران افزود: درصدد هستیم خدمات دولت الکترونیک را در صنعت برق تا پایان سال به ۱۰۰ درصد برسانیم و مراجعات حضوری را صفر کنیم.

پویش الف - ب ایران مخفف " آب، برق، ایران " است و قرار است در این پویش، وزیر نیرو هر ۲۰ روز یک واحد نیروگاهی بهره برداری و تا پایان سال هم ۳۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به ظرفیت کشور اضافه کند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.