معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، ۴۱ هزار و ۸۶ مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع خبرنگاران، گفت: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، ۲۴۵ هزار و ۴۵۹ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده که از این تعداد، ۴۱ هزار و ۸۶ مورد مثبت بوده است.

علی اکبری با اعلام جان باختن سه هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس، مجموع آمار جان باختگان در استان را از ابتدا تاکنون، ۷۶۴ نفر اعلام کرد.
 
او از بهبودی ۳۷ هزار و ۹۳۲ نفر خبر داد که تاکنون از مراکز درمانی استان ترخیص شده یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام بستری ۸۱۲ بیمار مشکوک و دارای علامت ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان ادامه داد: از این تعداد وضعیت جسمی ۹۰ بیمار مبتلا وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او با بیان اینکه استان فارس کماکان در مسیر افزایشی موارد مثبت ابتلا به کروناویروس قرار دارد، تاکید کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس در آئین‌های عزاداری مومنان در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، الزامی است.

کاهش ۵۸ درصدی شکایات در حوزه درمان کودکان

با پیگیری‌های شکایات در حوزه کودکان یک تا ۵۹ ماهه، تعداد شکایات این حوزه در سال۹۸، در مقایسه باسال ۹۷ کاهش ۵۸درصدی داشته است.

علی اکبری گفت: هر شکایت می‌تواند به منزله یک فرصت برای ترقی باشد و با این رویکرد، علت‌های ریشه‌ای هر شکایت در حوزه کودکان یک تا ۵۹ ماهه ماهه در معاونت درمان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم در خصوص تصحیح فرایند‌های درمانی، ابلاغ دستورالعمل‌ها و بهبود خدمت دهی به کودکان بیمار انجام می‌شود.

او افزود: این اقدامات باعث ارتقای سطح خدمت دهی به کودکان و به تبع آن افزایش رضایتمندی و جلب اعتماد مراجعان به حوزه‌های درمانی شده، به طوری که شکایات این حوزه به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

معاون درمان دانشگاه ادامه داد: برای امسال نیز برنامه ریزی لازم انجام شده تا میزان رضایتمندی مراجعان را افزایش دهیم و باعث کاهش اضطراب ناشی از نارضایتی در فضا‌های درمانی شویم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.