بر اساس آمار مربوط به وضعیت کروناویروس در فارس، شمار جانباختگان بر اثر بیماری کووید ۱۹، به ۳۵۰ مورد رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و تببین آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر در استان به علت ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که طی ۴۸ ساعت گذشته، آمار جان باختگان به ۳۱ نفر رسیده است.

او با اشاره به افزایش آمار بررسی تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان فارس به ۱۹۶هزار و ۵۹۶ مورد، افزود: آمار ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۲۶هزار و ۷۴۰ مورد رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز از ابتدا تاکنون ۲۲ هزار و ۶۳۰ نفر اعلام کرد.

اکبری ادامه داد: هم اکنون هزار و ۲۲۸ بیمار مشکوک و دارای علامت در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۶ بیمار به علت وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه بی شک، همدلی مردم با رعایت اصول بهداشتی موجب کاهش مبتلایان در استان می‌شود، توصیه کرد: همه باید با زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، از انتشار این ویروس در جامعه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۰۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
جلوی مسافران به شیراز و بگیرید امار میاد پایین پارک های شیراز پر از مسافر از مناطق قرمز هست مسئولین کمی به فکر مردم باشند گناه مردم شیراز چیه الان چند ماهه در قرنطینه هستیم افسردگی گرفتیم اونوقت مسافرها با خیال راحت و بدون ماسک در شهر ما پرسه میزنند و جان همه رو به خطر میندازن مسئولین رسیدگی کنند
آخرین اخبار