استان کرمانشاه برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر «تیراندازی اهداف پروازی» حضور پیدا می‌کند.

تیراندازی اهداف پروازی تا حضور در مسابقات آب‌های آرام معلولانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نیکبخت نایب رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۹ تیم از استان‌های مختلف برای حضور در رقابت‌های  تیراندازی اعلام آمادگی کرده اند،گفت : رقابت‌های لیگ برتر اهداف پروازی اوایل مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

او گفت : هم اکنون ۶ نفر از ورزشکاران کرمانشاهی برای شرکت در این رقابت‌ها در دهکده المپیک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مشغول تمرین هستند.

نیکبخت افزود: اهداف پروازی یکی از رشته‌های پر مخاطب تیراندازی در استان کرمانشاه است که هم اکنون یکصد ورزشکار آقا و خانم در این رشته فعالیت دارند.

حضور شهلا بهروزی راد در مسابقات آب‌های آرام معلولان جهان

شهلا بهروزی راد بانوی قایقران کرمانشاهی از سوی فدراسیون جهانی به مسابقات آب‌های آرام معلولان جهان به میزبانی مجارستان، دعوت شده است.

 مسابقات کاپ جهانی مجارستان با حضور بهترین قایقرانان پاراکانو جهان قرار است از اول تا پنجم مهر برگزار شود.

بهروزی راد تنها بانوی قایقران کشورمان است که موفق به کسب سهمیه مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو شده است.

این ورزشکار پارالمپیکی کرمانشاه گفت: کاپ جهانی یکی از تورنمت‌های معتبری است که با حضور چهره‌های مطرح رشته پاراکانو از کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

شهلا بهروزی راد افزود: در این مسابقات که معمولا پیش از مسابقات جهانی یا پارالمپیک برگزار می‌شود ورزشکاران حاضر وضعیت آمادگی خود را بهتر می‌سنجند و از حریفانشان شناخت پیدا می‌کنند.

او افزود: امیدوارم با کسب نتیجه لازم در کاپ جهانی مجارستان روحیه و انگیزه مضاعفی برای شرکت در مسابقات پارالمپیک پیدا و این رویداد پیش زمینه‌ای برای کسب مدال در توکیو باشد.

بهروزی راد همچنین در خصوص شرایط آمادگی خود گفت: از چندی قبل تمرینات خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دریاچه آزادی تهران آغاز کرده ام و روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کنم.

این قایقران ملی پوش ادامه داد: هرچند ماه‌ها دوری از شرایط اردویی و تمرینات منظم کار را برای ورزشکاران سخت کرده است، اما با این حال تلاش می‌کنم در کوتاه‌ترین زمان به شرایط ایده آل دست پیدا کنم.

او گفت: با همه وجود برای حضوری موفق در مسابقات پارالمپیک توکیو و کسب مدال در این رویداد مهم تلاش می‌کنم و امیدوارم به آنچه که می‌خواهم برسم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.