مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : کمیته بین المللی المپیک قول ۱۰۰ هزار دلار کمک دیگر را به مناطق زلزله زده کرمانشاه داده است.

قول کمک کمیته بین المللی المپیک به مناطق زلزله زده کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بااشاره به کمک ۵۰ هزار دلاری اخیر کمیته بین المللی المپیک به کرمانشاه، گفت : این کمک تخصیص پیدا کرده و درحال خرید تجهیزات مورد نیاز برای مناطق زلزله زده هستیم.

او گفت : با پایان یافتن فرآیند خرید تجهیزات و ملزومات ورزشی، بزودی آن‌ها را در بیش از ۵۰ مدرسه مناطق زلزله زده استان توزیع خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به دیدار اخیرش با رئیس کمیته ملی المپیک هم اشاره‌ای کرد و افزود: در این دیدار از صالحی امیری درخواست کردیم تا از کمیته بین‌المللی المپیک درخواست کند تا کمک‌های بیشتری به کرمانشاه اختصاص دهد.

او ادامه داد: خوشبختانه رئیس کمیته ملی المپیک پیگیری‌ها را انجام داده و مسئولین کمیته بین المللی المپیک قول داده اند ۱۰۰ هزار دلار دیگر به کرمانشاه کمک کنند.

رحیمی گفت: در این راستا، بزودی طی مکاتبه‌ای رسمی از سوی استاندار کرمانشاه و رئیس کمیته ملی المپیک این مسئله پیگیری و تحقق پیدا خواهد کرد.

او افزود: قول این کمک را به صورت ۹۰ درصدی از کمیته بین المللی المپیک گرفته‌ایم و امیدواریم بزودی بتوانیم این اعتبار را هم برای خرید تجهیزات ورزشی مناطق زلزله زده استان دریافت کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.