رئیس پایگاه انتقال خون آبادان گفت: سرریز فاضلاب در این پایگاه ، مانع ورود اهدا کنندگان خون به ساختمان شد و روند خونگیری را مختل کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سحر مقبلی رئیس پایگاه انتقال خون آبادان روز دوشنبه گفت:پایگاه انتقال خون به عنوان یکی از سازمان‌های بهداشتی نیاز به محیطی کاملا بهداشتی دارد تا اهدا کنندگان خون در فضایی آرام و بهداشتی اقدام به خون دهی کنند.

او افزود: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد سرریز فاضلاب در ورودی پایگاه انتقال خون این شهر هستیم که تردد و  ورود به این پایگاه را برای کارمندان و اهدا کنندگان خون سخت کرده است.

رئیس پایگاه انتقال خون آبادان گفت: بارها این موضوع را به اداره فاضلاب آب آبادان گوشزد کردیم ولی در چند مرحله و به صورت سطحی اقدام به جمع آوری فاضلاب کردند در صورتی که باید این اقدام به صورت اصولی انجام شود.

مقبلی افزود: امروز شاهد ورود فاضلاب به محوطه پایگاه انتقال خون بودیم و این پایگاه اکنون مملو از بوی تعفن است و این وضعیت تاثیر منفی بر استقبال شهروندان و اقدام آنها برای اهدای خون می گذارد.

مصطفی مهرانفر رئیس شبکه آبفا آبادان در این خصوص گفت: این منطقه مشکل دفع آب‌های سطحی دارد که برای برطرف کردن آن نیاز به همکاری شهرداری است.

او افزود: در چندین مرحله اقدام به رفع مشکل سرریز شدن فاضلاب در بلوار ولایت این شهر کردیم ولی تا زمانی که خط دفع آب‌های سطحی ترمیم و بازسازی نشود این مشکل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.