نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : هفته دولت همواره منشا خیر و برکت برای کشور است زیرا در این هفته شاهد بهره‌برداری پروژه‌ها و طرح‌های بسیار زیادی هستیم.

هفته دولت همواره منشا خیر و برکت برای کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار حیدری ماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : با وجود تحریم ها و کمبودهای اعتباری در سراسر کشور در هفته دولت طرح های زیادی افتتاح می شود.

او گفت : استان کرمانشاه از نظر زیرساخت ضعیف بوده و نیاز است باتوجه به وجود ظرفیت های بسیار، دولت پروژه های بزرگ تری در این استان به بهره برداری برساند.

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: استان کرمانشاه از نظر بیکاری رتبه اول کشور را دارد و از نظر زیرساخت با مشکلاتی مواجه است و نیازمند نگاه ویژه دولت است.

حیدری ادامه داد: طرح راه آهن کرمانشاه خسروی، بازارچه های مرزی، حوزه کشاورزی و راه های مواصلاتی می تواند مورد توجه دولت قرار گیرد.

او گفت: امید است در سال های آینده شاهد اثرات بهره برداری از این طرح ها در زندگی مردم باشیم.

فرماندار قصرشیرین گفت: هفته دولت امسال ۲۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

مرادعلی تاتار با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از تلاش های دولت تدبیر در راستای توجه به عمران مناطق مرزی افزود: این اعتبار برای اجرای ۲۵ طرح در این شهرستان در بخش های مختلف شامل بهره برداری از ۱۶۰ واحد مسکونی مسکن مهر، اجرای روکش آسفالت، جدول گذاری، بهسازی راه های روستایی و افتتاح واحد پرورش مرغ تخم گذار هزینه شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.