مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۳ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۳ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 خودروی سرقتی در شهرستان نور به مقصد نرسید

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک خودروی سرقتی در مسیر ارتباطی شهرستان نور به نوشهر، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۲ رویان با انجام اقدامات عملیاتی خودروی مورد نظر که دارای سابقه سرقت از شهرستان تنکابن بوده است را متوقف کردند.

سرهنگ شالیکار از دستگیری ۲ سرنشین خودروی مورد نظر خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۹ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروی مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری سارقان خانه های سیمرغ

سرهنگ محمد راعی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل توسط سرنشینان یک خودروی پژو در شهرستان سیمرغ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ راعی گفت: این ۲ سارق حرفه‌ای که اهل یکی از استان‌های غربی کشور بوده اند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان، مووضع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطللاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت شامل سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.