بهره‌برداری و اجرای ۵۰ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان جم آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آیینی با دستور استاندار بوشهر در ارتباط تصویری، ۵۰ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان در شهرستان جم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از این میزان ۴۳ طرح با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید و اجرای هفت طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان شروع شد.

 کارخانه آسفالت با اشتغال مستقیم ۱۵ نفر و غیرمستقیم ۳۵ نفر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، سوله امدادی هلال احمر به مساحت دو هزار متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، مخزن دو هزار متر مکعبی شهر ریز و روستا‌های تابعه، واحد تولید ماسک با ظرفیت روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک استاندارد و اعتبار دو میلیارد تومان، تحویل ۲۱ واحد مسکن مددجویی به اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


همچنین ساخت مجتمع گلخانه‌ای به مساحت ۱۰ هکتار با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان و مجتمع اداری آموزشی هلال احمر به مساحت ۸۲۰ متر مربع، و اعتبار ۳ میلیارد تومان آغاز شد.

استاندار بوشهر در این ارتباط تصویری، از اقدامات خوب شورای اسلامی شهرهای جم و عسلویه که در عرصه‌های مختلف عمرانی کار‌های موثری انجام داده است، قدردانی کرد.

عبدالکریم گراوند همچنین گفت: خط انتقال آب سیراف به جم از طرح‌های مهم و اولویت دار است و تاکید کرده‌ایم که شرکت آب و فاضلاب و پیمانکار، این طرح مهم را تا پایان شهریور تکمیل و آماده بهره برداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.