بهره‌برداری و اجرای ۳۰ طرح عمرانی با اعتبار افزون بر ۷۸ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان عسلویه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  در آیینی با حضور استاندار بوشهر بهره‌برداری و اجرای ۳۰ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان در شهرستان عسلویه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از این میزان، ۲۴ طرح با ۵۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و ۶ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

طرح‌های مهم افتتاحی شامل جاده بنود به ساحل به طول ۸.۵ کیلومتر با اعتبار ۴.۷ میلیارد تومان، خط اتصال آب شیرین کن  مجتمع گاز پارس جنوبی به بیدخون و عسلویه به طول ۲ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، بلوار ورودی روستای بستانو با ۱۸۰۰ متر طول و ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار، طرح‌های برق شامل ایجاد شبکه و تقویت فشار با ۳.۵ میلیارد تومان و مجتمع خدمات بین راهی با اعتبار ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید


همچنین اجرای طرح بهسازی تعریض خروجی شرقی عسلویه به طول ۲.۸ کیلومتر با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و نوسازی مدرسه ۱۲ کلاسه چاه مبارک با اعتبار ۴.۷ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۶۲۰ متر مربع آغاز شد.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت در عسلویه و جم که در ارتباط زنده در سالن جلسات فرمانداری عسلویه برگزار شد، گفت: طرح‌های هفته دولت در استان، نسبت به پارسال ۴۷ درصد افزایش داشته و این در حالی است که دولت در شرایط تحریم و شیوع کرونا این عملکرد را داشته است.

عبدالکریم گراوند، یکی از بخش‌هایی را که در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در آن رخ داده، حوزه کشاورزی و آبیاری نوین عنوان کرد، به طوری که در این دولت در بیش از سه هزار هکتار زمین کشاورزی آبیاری نوین اجرا شده است.

او بیان کرد: این دولت حلقه‌های ناقص تولید را برطرف کرد و در استان هم کار‌های بزرگی انجام گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.