۱۳۸ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مازندران شناسایی و بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با پذیرش ۱۳۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شمار بیماران کرونایی بستری شده استان به ۹۴۳ نفر رسید.

بستری ۱۰۶ بیمارکرونایی  جدید در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، گفت: ۱۴۶ بیمار نیز در این مدت با بهبودی نسبی از بیمارستان ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۷۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، گفت: ۱۹۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه وضعیت مازندران همچنان قرمز است افزود: مردم در تعطیلات پیش رو به مازندران سفر نکنند.

بستری ۳۲ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش و بستری ۳۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیر پوشش این دانشگاه، افزود: ۳۱ بیمار نیز با بهبودی نسبی در این مدت ترخیص شدند.

او شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۲۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.