۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در مازندران شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با پذیرش ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شمار بیماران کرونایی بستری در استان به ۹۸۶ نفر رسید.

شناسایی ۱۴۱ بیمار کرونایی جدید در حوزه علوم پزشکی مازندران

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی ۱۴۱ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان از ترخیص ۱۵۰ بیمار در این مدت خبر داد.

او با بیان اینکه ۷۵۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند افزود: ۱۹۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه، قرار دارند.

شناسایی ۴۵ بیمار کرونایی جدید در بابل

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش و بستری ۴۵ بیمار مشکوک به ویروس کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه افزود: ۳۳ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت ترخیص شدند.

او شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۵۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست از تاکید مورد تاکید روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.