️تشدید برخورد با رانندگان بدون ماسک

مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه از تشدید برخورد با رانندگان بدون ماسک برای جلوگیری از شیوع موج سوم ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سجاد سلیمانی مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از موج سوم شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان، تمام ظرفیت این سازمان برای اجرا و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه حمل ونقل عمومی درون شهری را به کار خواهیم گرفت.

سلیمانی گفت: سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه جز اولین سازمان‌های پیشرو در حوزه مدیریت شهری بود که ضمن درک شرایط موجود با تشکیل کمیته داخلی ستاد مبارزه با گسترش ویروس کرونا در سازمان، عملیات ضدعفونی ناوگان حمل ونقل عمومی را در دستور کار قرار داد و با توزیع بیش از ۳۰ هزار عدد ماسک و ۶۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی سطوح در میان رانندگان تاکنون، با تشکیل اکیپ‌های سیار و ثابت ضدعفونی با حضور در خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در سطح شهراقدام به ضدعفونی روزانه و مستمر ناوگان کرد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه موضوع مبارزه با بیماری کروناباید به دغدغه همه نهاد‌ها تبدیل شود، تأکید کرد؛ لازمه موفقیت هر طرح و برنامه‌ای منوط به مشارکت و همراهی مردم است بی تردید شهروندان بایددر این مبارزه همگانی با بیماری کرونا مشارکت فعال داشته باشند.

سلیمانی بیان کرد:  با مجموعه اقدامات انجام شده از سوی این سازمان در حوزه نظارت و مقابله با بیماری کرونا از مجموع ۲۱ هزار راننده تحت پوشش، بنا بر آمار‌های اخذ شده تاکنون هیچ گونه مورد فوتی نداشته ایم و تنها ۱۸ نفر از رانندگان به این ویروس مبتلا شده که بهبودی کامل حاصل نیزشده است.

او در پایان خطاب به معدود رانندگانی که در حین سفر‌های درون شهری دستوالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت نکنند هشدار داد و گفت: به جهت حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از پایمال شدن حقوق سایر رانندگان خدوم، با هماهنگی‌های به عمل آمده و دستورالعمل ابلاغی از سوی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از شروع طرح تاکنون تعداد ۶۵ دستگاه از خودرو رانندگان تاکسی بدون ماسک توقیف شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.