مرادنیا گفت: دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتبارات لازم مصمم به اتمام پروژه‌های راهسازی درکردستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان عصر امروز در بازدید از تقاطع غیر همسطح سه راهی مریوان به سنندج و قطعات کریدور میاندوآب – کرمانشاه در گردنه ماموخ سنندج گفت: حفظ امنیت و سلامت جانی مردم از مهمترین وظایف است و همه ما باید با تمام توان برای برای توسعه راه‌های استان کردستان و کاهش تلفات جاده‌ای تلاش خود را مضاعف کنیم.

او افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی درتمامی قطعات موجود از کریدور شمال به جنوب در استان کردستان فعال بوده و مراحل اجرای این پروژه‌ها با سرعت در حال انجام است.

استاندار کردستان تصریح کرد: در این راستا دولت با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها تلاش نموده تا از پیمانکاران و مجریان اجرای این قطعات حمایت مالی لازم را به عمل آورد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروژه‌ها خاتمه یابد.

مرادنیا اذعان داشت: درآینده نزدیک ۲۰ کیلومتر دیگر این کریدوربا احداث سه تونل این محور به اتمام می‌رسد و زیر بار خواهد رفت و امیدواریم با بهره برداری از این مسیر شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای در این محور باشیم.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: در سال جاری برای اتمام این پروژه‌ها ۲۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که خوشبختانه بخش عمده‌ای از این اعتبار تخصیص و به پیمانکاران پرداخت شده است.

او گفت: در این رابطه هم تقاطع غیرهمسطح سه راهی مریوان در سه کیلومتری سنندج تا پایان مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادنیا در پایان با اشاره به ضرورت و اهمیت اجرای این طرح اضافه کرد: افزایش ایمنی و کاهش ضرر و زیان‌های ناشی از تصادفات این مسیر که محل عبور و مرور تانکر‌های سوخت است، سرویس بهتر به وسایل نقلیه و تسهیل در رفت و آمد‌ها و دسترسی مناسب به مرز باشماق از جمله نتایج اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.