رزمایش کمک‌های مومنانه تیپ تکاور انصارالرسول (ص) جوانرود در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا روز یکشنبه با حضور مسئولان در حسینیه این تیپ برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) جوانرود گفت: در لبیک به منویات و تاکیدات مقام معظم تیپ تکاور انصارالرسول (ص) در منطقه اورامانات با کمک‌های کارکنان، پاسداران و بسیجیان خود مبلع بیش از ۷۵ میلیون تومان جمع آوری و تبدیل آن به مواد غذایی در قالب ۲۰۰ بسته معیشتی در دهه اول محرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار علی احمد فیض الهی افزود: از ابتدای اجرایی طرح رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون ۶ هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه سپاه پاسداران بین نیازمندان شهرستان جوانرود توزیع شده است.

امام جمعه جوانرود نیز با قدردانی از اقداماتی که مجموعه سپاه و بسیج در رزمایش کمک‌های مومنانه انجام داده‌اند گفت: سپاه در رزمایش کمک مومنانه مانند همیشه خوب درخشید و درحالی که مقام معظم رهبری فقط یک توصیه به اجرای این رزمایش داشتند، اما سپاه پاسداران با تلاش مثال‌زدنی پای کار آمده و سنگ تمام گذاشته است.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: این رزمایش علاوه بر اینکه موجب دستگیری از نیازمندان می‌شود و وظیفه نوع دوستی که در شرع مقدس به آن تاکید شده را تحقق می‌بخشد و در تقویت روحیه ایمان و ایثارگری افراد هم موثر است.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.