اخبار حوادث در ۲ شهریور ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث یکشنبه ۲ شهریور ۹۹ را اینجا بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای در گناوه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای معابر و اماکن خصوصی با ۳۱ فقره سرقت در شهرستان گناوه خبر داد.

سردارخلیل واعظی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، اماکن و معابر در شهرستان، کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی در عملیاتی هماهنگ با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سارق را شناسایی کردند.

او بیان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر  شد و او به ۳۱ فقره انواع سرقت از منازل، اماکن و معابر شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌رود، از مردم خواست که در صورت مشاهده افراد مشکوک در کوچه و یا محله خود، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

هشدار پلیس آگاهی بوشهر درباره کلاهبرداری کارت به کارت

رئیس پلیس آگاهی استان در خصوص وقوع کلاهبرداری کارت به کارت به مردم هشدار داد.

سرهنگ جوشن سهرابی گفت: مردم باید در صورت دریافت هرگونه پیامک و برقراری تماس از سوی منابع یا افراد ناشناس، به هیچ وجه فریب ادعای آنان را نخورند و به پای دستگاه‌های خودپرداز مراجعه نکنند.

او ادامه داد: ممکن است برخی افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از وضعیت موجود با شهروندان تماس بگیرند و با بهانه‌هایی همچون برنده شدن در قرعه کشی اپراتور‌های تلفن همراه، سفر به عتبات عالیات، مسابقات رادیویی و...، درخواست واریز مبالغی به حساب آنان داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه برای دریافت هرگونه جایزه نیازی به مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز نیست، ادامه داد: افراد شیاد پس از فریب سوژه‌های خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک، موجودی حساب مخاطب خود را از طریق هدایت تلفنی مهندسی شده و انجام شگرد‌های متقلبانه به حساب‌های غیر انتقال و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

سهرابی توصیه کرد مراقب درخواست تلفنی یا حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی، انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک بوده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: یک سوداگر مرگ  دستگیر و بیش از ۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

 سرهنگ رهام رضایی افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال مواد مخدر با خودرو پژو ۴۰۵ از استان‌های جنوبی به شهرستان کنگان را دارد بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و ایجاد تور ایست و بازرسی موفق به شناسائی خودروی مورد نظر در جاده شهرستان شدند، ادامه داد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی کنگان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو  ۹ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک را کشف کردند، بیان کرد: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.