اخبار حوادث استان بوشهر را در شنبه ۲۵ مرداد اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در شنبه ۲۵ مرداد اینجا بخوانید.

 دستبند پلیس بوشهر بر دستان سارق داخل خودرو

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سردار خلیل واعظی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد محتویات داخل خودرو در شهر بوشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و جمع آوری مستندات لازم یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شهر بوشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

 کشف خودرو سرقتی درشهرستان کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: یک دستگاه خودرو وانت نیسان سرقتی در این شهر کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی ادامه داد: باتوجه به سرقت یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ از یکی از شهرستان‌های همجوار و ثبت خودرو در سامانه آگاهی، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ هنگام گشت زنی یک دستگاه خودرو وانت نیسان آبی رنگ را که به صورت نامتعارف و بلاصاحب در خیابان دریا پارک شده بود، مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: ماموران پس از استعلام پلاک این خودرو متوجه شدند که این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت است که بلافاصله خودرو را تعیین تکلیف و به پارکینگ منتقل کردند.

رضایی از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلفات و همچنین مجهز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی، زمینه آرامش و آسایش خود و دیگران را فراهم سازند.

کشف میلیاردی تبلت قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان  بوشهر گفت: با توقف یک دستگاه خودرو سواری زانتیا ۴۶۰ دستگاه تبلت قاچاق کشف شد.

 سردار خلیل واعظی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری زانتیا به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران دربازرسی از خودروی توقیفی ۴۶۰ دستگاه تبلت قاچاق فاقد مدارک و مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه عنوان کرد: بنا به اعلام کارشناسان مربوط ارزش محموله کشف شده، ۲۵ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.