اسماعیلی گفت:در راستای فعالیت‌های حمایتی از صنایع کوچک و متوسط، تفاهم نامه منعقد شده با بیمه ایران در راستای انجام خدمات بیمه‌ای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اقبال اسماعیلی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام در دیدار با مدیر کل بیمه ایران گفت: با توجه به تفاهم نامه که بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیمه ایران منعقد گردید، این بیمه برای دریافت بهتر تسهیلات به صنایع کوچک کمک شایانی خواهد نمود.

اسماعیلی بیان کرد: صنایع کوچک و متوسط استان با استفاده از این بیمه ضریب امنیت بالاتری را در فرآیند‌های تولید و توزیع محصولات خود و با ریسک کمتری پیدا می‌کنند.

او یادآور شد: بلایای و حوادث طبیعی خبر هیچ گاه خبر نمی‌کنند و در این زمینه لازم و ضروری است قبل از آغاز هر فعالیت جان و اموال خود را بیمه کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه را تامین و حمایت بیمه‌ای از صنایع کوچک و متوسط، بهبود فضای کسب و کار برای صنایع کوچک و متوسط از طریق کاهش ریسک‌های کسب و کار و ایجاد امنیت و آرامش روانی و اقتصادی برای این صنایع عنوان کرد.

اسماعیلی ادامه داد: تفاهم نامه مذکور در جهت توسعه بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، بهره مندی از این صنایع از مزایای بیمه، تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک از طریق طراحی، عرضه و فروش محصولات و بسته‌های بیمه ایی ویژه تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.