مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: اجرای طرح آبخیزداری و آبخوانداری برای حفظ منابع طبیعی استان لازم است.

اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری برای حفظ منابع طبیعی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان بر لزوم تسریع و تکمیل اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری از محل صندوق توسعه ملی تاکید کرد و اجرای طرح‌های منابع طبیعی را گامی مهم برای رسیدن به جهش تولید عنوان کرد.

 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح های آبخیزداری اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت اجرای طرح های آبخیزداری صندوق توسعه ملی لازم است این طرح ها با جدیت، سرعت و دقت بیشتری به پیش برود.

خزائی با اشاره به اهداف سازمانی حفظ و حراست از اراضی ملی و طبیعی گفت: معتقدیم با مشارکت و همکاری تنگاتنگ و احساس مسئولیت تک تک کارکنان و کارشناسان می‌توان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها به ویژه طرح های صندوق توسعه ملی عملکرد مطلوب و موفقی داشته باشیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان با اشاره به ارزیابی‌های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از چگونگی اجرای طرح‌های منابع طبیعی از معاونان و روسای ادارات ستادی و شهرستانی خواست تا در حوزه فعالیت مربوط به اجرای طرح های آبخیزداری صندوق توسعه ملی گزارش ها  و مستندات خود را بطور مرتب و منظم و به موقع به سازمان جنگل‌ها ارسال کنند.

خزائی اجرای طرح های آبخیزداری را گامی اساسی برای حفظ منابع پایه آب و خاک دانست و بر لزوم حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی تاکید کرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.