سرهنگ علیمحمدی با بیان اینکه امنیت، مقدمه هر نوع توسعه و نوسازی در جامعه است، گفت: پیشگیری اجتماعی با مشارکت مردمی مهم‌ترین رویه توسعه امنیت پایدار در جامعه است.

سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: کارکرد نیروی انتظامی مبتنی بر رفتار‌های جمعی، مشارکتی، پیشگیری اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر است.

او با اشاره به اینکه بایستی با برنامه ریزی‌های لازم، زمینه مشارکت عموم مردم و شهروندان برای همکاری و تعامل با پلیس را در جامعه فراهم کنیم، افزود: رویکرد ناجا، اجرای وظائف توام با اخلاق بوده، چراکه اخلاق مداری در پلیس و خدمت رسانی به مردم سبب تشویق و ترغیب آنان به مشارکت و تعامل هرچه بیشتر در حوزه نظم و امنیت می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام، اضافه کرد: دشمنان همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت کشور بوده اند، اما پلیس مقتدرانه با هرگونه فعالیتی برای اختلال در نظم و امنیت کشور برخورد می‌کند.

سرهنگ علیمحمدی، عنوان کرد: نیروی انتظامی در حوزه آموزش و آگاه سازی شهروندان با معضلات و آسیب‌های اجتماعی، اقدامات قابل توجهی را انجام داده و کلیه دستگا‌های مرتبط با این موضوع نیز باید بیش از پیش با احساس مسئولیت و همراهی با پلیس اقدامات اثربخشی را اجرایی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.