سردار عزیزی از کشف ۲۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی (شیشه) در شهرستان پاکدشت خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به خرید و فروش و نگهداری از مواد مخدر صنعتی در ابعاد گسترده در سطح شهرستان پاکدشت می‌کنند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به تلاش پلیس برای شناسایی اعضای این باند افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت مخفیگاه این باند شناسایی شد و سرانجام اعضای این باند در یک عملیات منسجم دستگیر شدند.

سردار عزیزی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از محل فعالیت سوداگران مرگ ۲۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع  شیشه  کشف شد.

او با بیان اینکه در این عملیات ۲ نفر از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ توقیف شد، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه مواد افیونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: مبارزه با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت اطلاع از فعالیت این گونه باندها، مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار