پویش نگارش جمعی کتاب در فضای مجازی با موضوع ارسال ۱۱۰ جمله تاثیرگذار با موضوع محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه گفت:پویش نگارش جمعی کتاب با موضوع ارسال ۱۱۰ جمله تأثیرگذار با موضوع محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، به همت انتشارات بنیان مرصوص و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

خونسار بیان کرد: هر شخص می‌تواند پنج جمله ناب در خصوص محرم، امام حسین (ع) و یاران باوفایش به آدرس‌های @kermanshah_pl صفحه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و @ dr.khaiat _zanjani صفحه مدیر انتشارات بنیان مرصوص و در فضای مجازی ارسال کند.

او گفت: براساس فراخوان منتشر شده مهلت ارسال آثار تا اربعین حسینی است که پس از داوری، جملات برگزیده با نام نویسنده و صفحه در کتاب با (شابک و فیپای اختصاصی) منتشر می‌شود.

خونسار افزود:گواهی شرکت در طرح مذکور از طرف اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و انتشارات بنیان مرصوص صادر و به تعداد محدودی از آثار هدیه انتشار یک کتاب (مراحل اخذ شابک، فیپا و مجوز نشر) به‌صورت رایگان از طرف انتشارات معادل چهار میلیون ریال اهدا می‌شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.