استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در راستای عزت و سربلندی، تقویت وحدت ملی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح زیر است:

«هفته اول شهریور ماه که به یاد دو یار مخلص این نظام به نام هفته دولت مزین شده، فرصت مغتنمی است تا با تأسی از راه و منش این دو خادم صدیق و شهید، در راستای عزت و سربلندی، تقویت وحدت ملی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند.

بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید، می‌تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا نیرو‌های خدوم دولت، افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری کرده و اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک سو آماج شدید‌ترین و بی رحمانه‌ترین تحریم‌های استکبار جهانی قرار گرفته و از طرفی با توجه به مظلومیت دولت در شرایط کنونی، تشریح و تبیین دستاورد‌های شگرف و عظیم انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید و خدمتگذاری بی منت به مردم شریف لازم و ضروری است و بایستی با وحدت، همدلی، تدبیر زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون در سال جهش تولید فراهم گردد و همچنین در شرایط بحرانی بیماری کرونا با همکاری دولت و مردم روحیه امید و نشاط در جامعه گسترش یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان، بویژه کارگزاران و کارمندان خدوم دولت در چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می‌کنم و موفقیت همگان را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان سرافراز، از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.