رکورددار دوی ۴۰۰ متر با مانع کشورمان گفت: من به همراه باشگاه پلیمر خلیج فارس منتظر شروع مسابقات دو و میدانی هستیم.

مهدی پیرجهان رکورددار دوی ۴۰۰ متر با مانع کشورمان در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش اظهار کرد: طبق برنامه قرار است مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی چند روز دیگر برگزار شود و انگیزه شخصی ام برای شرکت در این رقابت‌ها  خیلی زیاد است. همچنین امیدوارم شرایط مسابقات به خوبی مدیریت شود  تا مشکلی به وجود نیاید.  

او ادامه داد: دوران سختی را پشت سر‌گذاشته ام، اما توانستم شرایط بدنی خود را حفظ کنم. به هر حال  همراه با  باشگاه پلیمر خلیج فارس برای شرکت در مسابقات لحظه شماری می‌کنیم و دوست دارم‌ جواب حمایت‌های این باشگاه‌  را با رکورد شکنی بدهم.

پیرجهان درباره اینکه مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی پیگیر وضعیت ورزشکاران است، گفت: خدا را شکر از شرایط دو و میدانی با مدیریت  مبینی راضی هستم و مشکلات  ورزشکاران به صورت عادلانه رسیدگی می شود.

رکورددار دوی ۴۰۰ متر با مانع درباره اینکه امیدواری برای افزایش کسب سهمیه المپیک در دو و میدانی وجود دارد، گفت:  به هر حال احتمال کسب سهمیه زیاد است و فرصتی برای ورزشکاران در این شرایط کرونایی به وجود آمد که باید به نحو‌ احسن از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار