فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس، ۲۰ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت اخیر در این شهرستان کشف شده است.

از کشف ۲۰ فقره سرقت تا اقدامات پیشگیرانه برای کاهش سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : بیشترین سرقت‌های کشف شده در حوزه خودرو و محتویات آن، تلفن همراه و کابل برق است.

او از دستگیری ۸ سارق در کرمانشاه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد

اقدامات پیشگیرانه برای کاهش سرقت در دستور کار پلیس است

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از برنامه‌های پلیس کرمانشاه برای کنترل و کاهش سرقت، اجرای برنامه‌های پیشگیرانه است که تدابیری نیز در این راستا اندیشیده شده و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

جمال سلمانی افزود: استفاده از ظرفیت نگهبان محله، پلیس افتخاری، تعامل با بسیج و گشت رضویون و همچنین توجه به طرح امنیت محله محور از جمله اقدامات در دست اجراست.

او راه اندازی گشت‌های آشکار و پنهان خودرویی و موتوری و پیاده و کنترل مجرمان رها شده از زندان را از دیگر اقدامات پیشگیرانه‌ای عنوان کرد که می‌تواند در کاهش و کنترل سرقت‌ها موثر باشد.

سلمانی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، از آمادگی پلیس برای تامین امنیت عزاداران و مراسم عزاداری دهه اول این ماه خبر داد و گفت: امیدوارم مردم و هیات‌ها نیز همکاری مناسبی با همکاران ما داشته باشند.

کشف ۹ تن آرد قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۹ تن آرد قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

ایمان مرادی افزود: ماموران انتظامی روانسر حین گشتزنی در حوالی روستای بدرآباد شهرستان به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار مشکوک شدند.

او ادامه داد: پس از توقیف و بازرسی از این خودرو، ۹ تن آرد قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴۵۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

مرادی با اشاره به توقیف و انتقال کامیون به پارکینگ، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۱۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در مرداد امسال بیش از ۱۲۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۳۶ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

علی اکبر جاویدان افزود: از جمله محموله‌های قاچاق کشف شده ۲ هزار و ۴۵۵ دستگاه لوازم خانگی بوده که ارزش آن به حدود ۷۶ میلیارد ریال می‌رسد.

او ادامه داد: همچنین با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی نزدیک به ۱۱ هزار دست انواع البسه و پوشاک قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال کشف شده است.

جاویدان کشف ۲۷۶ هزار و ۵۲ عدد انواع تجهیزات پزشکی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در ماه گذشته برشمرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۳۰ هزار و ۶۳۸ عدد انواع لوازم آرایشی- بهداشتی و تعدادی قطعات رایانه ای، ارزش آن‌ها را نیز ۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

او با بیان اینکه در مجموع ۳۵ پرونده برای کشفیات قاچاق انجام شده تشکیل شده است، گفت: ارزش مجموع محموله‌های قاچاق کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی در مرداد طبق نظر کارشناسان به ۱۲۳ میلیارد ریال می‌رسد.

جاویدان از توقیف ۱۷ دستگاه خودرو نیز خبر داد و گفت: در این راستا ۳۶ قاچاقچی نیز دستگیر شدند که بیشترین آن‌ها با ۲۳ نفر در حوزه لوازم خانگی و آرایشی - بهداشتی بوده است.

کشف ۵۵ طاقه پارچه قاچاق در اسلام آبادغرب و پاوه

ماموران انتظامی شهرستان‌های اسلام آبادغرب و پاوه در عملیات‌هایی جداگانه موفق به کشف ۵۵ طاقه پارچه قاچاق شدند.

ماموران انتظامی شهر حمیل حین کنترل خودرو‌های عبوری و در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۲۸ طاقه پارچه قاچاق کشف کردند.

ماموران انتظامی شهرستان پاوه نیز حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و در بازرسی‌های انجام شده موفق به کشف ۲۷ طاقه پارچه قاچاق شدند.

در این راستا علاوه بر انتقال خودرو‌های توقیفی به پارکینگ، ۲ نفر نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.