سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز گفت: تیم ما فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت تلاش خود را انجام دادند فقط یک تار مو فاصله تا بقا در لیگ داشتیم.

امین جعفری سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز گفت: در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پس از بقا در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور جا دارد از همه عوامل باشگاه و شرکت ملی حفاری که در هفته‌های پایانی کنار تیم فوتبال بوده و حمایت‌مان کردند نهایت تشکر را داشته باشم.

او افزود: ما پس از وقفه و تعطیلات ناشی از شیوع بیماری کرونا در مسابقات ایجاد شد یکی از بازی‌های حساس و مهم‌مان را که در میزبان آن بازی بوده و می‌توانستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم از دست دادیم و نتوانستیم شرکت کنیم. در بازی دیگرمان نیز بدون برگزاری تمرین و در حالی که تست کرونای ۹ بازیکن ما مثبت اعلام شده بود شرکت کردیم. در این 2 بازی پشت سر هم که در خانه داشتیم نتوانستیم امتیازاتی را که نیاز داریم را از این بازی‌ها کسب کنیم.

جعفری بیان داشت: این مسئله به ضرر ما تمام شد چرا که به انتهای جدول خیلی نزدیک شدیم. با کمک همه عوامل باشگاه و تیم مخصوصا بازیکنان تلاش زیادی کردیم که توانستیم در هفته‌های پایانی برد‌های ارزشمندی را کسب کنیم.

سرمربی ملی حفاری اهواز تصریح کرد: بازیکنانم که لیاقت زیادی را برای کسب موفقیت دارند جایگاه میانی جدول را کسب کردند بسیاری از بازیکنان تیم ما توانایی و پتانسیل بازی در لیگ‌های بالاتر را دارند و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تیم ملی حفاری نتوانست جایگاه بهتری را کسب کند، اما با توجه به شرایطی که داشتیم و اتفاقاتی که رخ داد توانستیم سهمیه استان خوزستان را حفظ کنیم که خود این موضوع جای خوشحالی دارد.

او گفت: امروز نیز تیم خوبو فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم تلاش خود را انجام دادند فقط یک تار مو فاصله تا بقا در لیگ داشتند. امیدوارم در ادامه کار موفق‌تر از این باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.