استاندار خوزستان گفت: خوزستان از گذشته تا به امروز مهد فوتبال کشور بوده و در طول این سال‌ها بازیکنان بسیاری از استان به تیم ملی راه یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت:کسب سهمیه آسیا از سوی تیم فولاد خوزستان در پایان رقابت‌های لیگ برتر  محقق شد و فولاد استحقاق  این سهمیه را داشت و خوزستان از گذشته تا به امروز مهد فوتبال کشور بوده و در طول این سال‌ها بازیکنان بسیاری از استان به تیم ملی راه یافتند.

او افزود: اکنون بازیکنان بسیار خوبی از خوزستان در تیم‌های لیگ برتر حاضر هستند و هر ۳ نماینده خوزستان در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشتند و یکی از آن‌ها توانست علاوه بر سومی در لیگ، سهمیه آسیایی کسب کند که برای ما مایه افتخار است.

شریعتی با بیان اینکه بی شک کسب این موفقیت موجب شاد شدن دل همه مردم خوزستان می‌شود و ما نیز از این بابت خرسندیم بیان داشت: ۲ نماینده دیگر خوزستان در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشتند و تلاش می‌کنیم در سال آینده تا حد امکان به آن‌ها کمک کنیم تا بهتر از امسال ظاهر شوند.


بیشتر بخوانید

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: ما به دنباد آن هستیم تا بازیکنان خوزستانی که همواره از وزنه‌های تیم ملی به شمار می‌روند در شرایط بهتری قرار گیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.