فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: آزاد سازی ۱۲ مورد تغییر کاربری غیر مجاز به مساحت ۴ هکتار در ساری انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان ساری به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با همکاری داستان شهرستان ساری، کارشناسان اداره جهاد کشاورزی  و با انجام اقدامات اطلاعاتی ۱۲ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی شامل دیوار کشی و بنا‌های نیمه کاره در ارضی ملی و زمین‌های کشاورزی را شناسایی کردند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه در عملیاتی ضربتی واحد‌های ساختمانی ایجاد شده تخریب شدند، گفت: با اجرای این طرح بیش از ۴ هکتار از ارضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ صفر پور افزود: حفظ اراضی کشاورزی ضمن اینکه از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است، حق نسل آینده برای ادامه حیات و زندگی بوده و تخریب آن می‌تواند سبب بروز شرایط دشوار زیست محیطی برای آیندگان شود.

او از شهروندان خواست قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا، نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح در خصوص موقعیت و شرایط زمین‌های مورد نظر برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار