نونوار شدن آسفالت بخشی از جاده کندوان

عملیات لکه گیری و روکش آسفالت جاده کندوان محدوده مرزن آباد - دوآب به طول ۳ کیلومتر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی صفایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس،گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت جاده کندوان، محدوده مرزن آباد - دوآب به طول ۳ کیلومتر اجرا شد.

اوافزود: علاوه بر اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در جاده کندوان، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس برای اقدامات ایمن سازی،بیش از ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های تحت پوشش خود را خط کشی گرم و سرد کرده است.

صفایی گفت: بیشتر تلاش‌های این اداره برای حفظ و نگهداری از شبکه راه ها، تأمین ایمنی عبور و مرور با هدف بهره برداری بهینه از سرمایه گذاری‌ها انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس افزود: عملیات مختلفی مانند نصب انواع علایم، نصب چراغ چشمک زن، رفع خاموشی و ترمیم روشنایی، تعویض گاردریل و نیوجرسی، جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز، جمع آوری تابلو‌های غیرمجاز، پاکسازی حریم راه از زباله و نخاله ساختمانی، شانه سازی، شستشوی علائم، رنگ آمیزی پایه‌ها و نرده‌های پل در قالب اجرای طرح ارتقاء کیفی راهداری از ابتدای امسال تاکنون در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.