امروزه با کوچکتر شدن نقشه ساختمان ها، سلیقه افراد برای خرید لوازم آشپزخانه تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه با کوچکتر شدن نقشه ساختمان ها، سلیقه افراد برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه نیز تغییر کرده است. حال دیگر مردم به دنبال لوازمی هستند که ضمن اینکه جای کمی را در محیط اشغال می‌کنند، از کارایی بالایی نیز برخوردار باشند. به طور مثال در میان لوازم آشپزخانه، هود و اجاق گاز از جمله پر مصرف ترین وسایل هستند. با این حال امروز دیگر کمتر کسی را می‌بینیم تا از اجاق گازهای مبله استفاده کند یا اینکه یک هود شومینه ای را در آشپزخانه خود نصب نماید.

در مقابل اجاق های صفحه ای و هودهای مخفی به جهت فضای کمی که در محیط اشغال می‌کنند، طرفداران بیشتری یافته اند. اما در کدام منطقه از تهران می‌توان این وسایل را با بهترین قیمت تهیه کرد؟ برای یافتن پاسخ تنها کافی است با فامیلا کالا در ادامه این مطلب همراه شوید.

مرکز فروش هود مخفی و اجاق در شمال شهر تهران

اگر ساکن شمال تهران هستید بدیهی است که ترجیح بدهید لوازم آشپزخانه خود را از مراکز فروش نزدیک به محل سکونت خود خریداری کنید. چرا که در این صورت هم زمان زیادی را برای رسیدن به این مراکز، در ترافیک سپری نخواهید کرد و هم در صورت خرید محصول مورد نظر خود، لازم نیست هزینه ای هنگفتی را جهت حمل و نقل آن بپردازید. به همین جهت بد نیست به فروشگاه‌های موجود در خیابان شیراز و سهروردی مراجعه کنید.

گالری سهروردی که در منطقه 7 تهران قرار دارد یک گالری نام آشنا است که انواع سینک ظرفشویی، هود مخفی، اجاق صفحه ای و دیگر لوازم آشپزخانه را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. کالاهای موجود در این گالری از تنوع بالایی برخوردارند و همین امر نیز موجب شده است تا مشتری بتواند در زمانی کوتاه انواع تجهیزات آشپزخانه را مشاهده کرده و در نهایت کالای مورد نظر خود را خریداری کند. گالری سهرودی در سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، کوچه کوروش، پلاک 63، مجتمع کوروش، طبقه همکف واقع شده است.

برای خرید هود و اجاق در جنوب تهران به کدام مراکز برویم؟

برای ساکنین جنوب تهران و البته بیشتر زوج های جوان، سه راه امین حضور نامی آشنا است. این منطقه که یکی از محله های قدیمی تهران است پر از پاساژها و خانه هایی با بافت قدیمی است که به فروش لوازم برقی می‌پردازند. از این رو خریداران محترم می‌توانند علاوه بر اجاق برقی، سایر لوازم مورد نیاز خود نظیر ماشین لباسشویی، یخچال، جارو برقی و غیره را نیز از این منطقه خریداری کنند.

همچنین در منطقه شهر ری، سه راه خاوران نیز فروشگاه های معتبری وجود دارد که ساکنین بخش های جنوبی می‌توانند جهت دسترسی سریع تر به آنها مراجعه نمایند. این فروشگاه ها نیز انواع لوازم آشپزخانه نظیر هود و اجاق را با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

آدرس: سه راه امین حضور، شهر ری سه راه خاوران

بهترین مرکز فروش لوازم آشپزخانه در غرب تهران کجاست؟


اگر گشتی در مناطق غربی تهران بزنید، در حوالی جنت آباد می‌توانید به یکی از بهترین مراکز فروش لوازم آشپزخانه در شهر تهران برسید. چرا که فروشگاه رضایی نیز از جمله فروشگاه هایی که محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بنابراین شما هر وسیله ای را که نتوانسته اید آن را در مغازه های اطراف محل سکونت خود بیابید، قطعاً در این فروشگاه خواهید یافت.

بدین ترتیب در فروشگاه رضایی نیز شما می‌توانید انواع هود آشپزخانه، اجاق صفحه ای، فر توکار و حتی سینک ظرفشویی را بیابید و آن را با بهترین قیمت مناسب خریداری کنید.

آدرس فروشگاه رضایی: غرب، جنب آباد



فروشگاه فامیلا کالا، نگین شرق تهرانمرکز فروش هود و اجاق در تهران کجاست؟
در شرق تهران، فامیلا کالا همچون نگینی درخشان کلیه تجهیزات کابینت را به صورت یکجا به مشتریان خود ارائه می‌کند.

از این رو کسانی که این فروشگاه را برای بازدید انتخاب می‌کنند، می‌توانند علاوه بر هود و سینک انواع سینک ظرفشویی، تجهیزات ریلی کابینت، انواع یراق آلات و حتی ابزار مورد نیاز خود را نیز از فامیلا کالا خریداری کنند.

مزیت خرید از فامیلا کالا این است که این مجموعه، فروش خود را تنها مختص به خرید حضوری نکرده است. از این رو مشتریان آن محدود به ساکنین شرق تهران نمی‌شوند و کلیه علاقمندان به خرید کالای با دوام و متنوع از سراسر کشور می‌توانند محصول مورد نظر خود را از طریق وب سایت این فروشگاه، سفارش داده و آن را در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرند. فروشگاه فامیلا کالا در اتوبان زین الدین شرق خروجی هنگام تقاطع بلوار آزادگان و هنگام طبقه فوقانی فروشگاه دکو یراق (شماره تماس: 021-7440286 ) قرار گرفته است.

مرکز فروش هود و اجاق در تهران کجاست؟

هود و اجاق خود را حضوری بخریم یا آنلاین؟

اگر زمانی ندارید تا در ترافیک سپری کنید بهتر است فروشگاهی را برای خرید هود، اجاق و سایر لوازم آشپزخانه خود انتخاب نمایید که علاوه بر نمایشگاه دائمی، دارای فروشگاه اینترنتی نیز باشد. بر این اساس هم می‌توانید به سادگی از اعتبار فروشگاه مربوطه اطمینان حاصل کنید و هم خرید ساده تری را تجربه کنید. همچنین با این کار قادر خواهید بود در صورت لزوم به آدرس فروشگاه مراجعه نمایید و از نزدیک نیز از کالاهای انتخابی دیدن کنید.

فراموش نکنید که خرید آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی معتبر علاوه بر صرفه جویی در زمان مزایای دیگری نیز دارد. شما با این روش معمولاً هزینه ارسال کمتری را می‌پردازید، از تخفیفات و جشنواره های موجود بهره می‌برید و می‌توانید کالای مورد نیاز خود را در کمترین زمان از سراسر کشور خریداری کنید.

سخن پایانی

پیش از مراجعه به مراکز فروش حضوری هود، اجاق و لوازم آشپزخانه بهتر است کالای مورد نظر خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر نظیر فامیلا کالا مورد بررسی قرار دهید. همچنین اگر از پیش، فهرستی از آخرین قیمت محصولات تهیه نمایید، قادر خواهید بود تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید کرده و کالای مقرون به صرفه تری را تهیه نمایید. در نهایت فراموش نکنید که برای خرید آخرین محصولات ارائه شده توسط برترین برندهای دنیا، تنها کافی است سری به فامیلا کالا بزنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
فامیلاکالا
۱۶:۰۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مریم عزیز سلام
خیر اغلب اجاق‌های برقی موجود در بازار دارای گرید مصرف انرژی‌ A هستند. به این معنا که مصرف اجاق معادل یک لامپ 100 وات خواهد بود. در هنگام خرید حتما به گرید مصرفی توجه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۱:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
پاسخ شما غیر تخصصی و اشتباه است. گرید مصرف انرژی Aبه این معنی نیست که یک اجاق گاز ۲۰۰۰ واتی به اندازه یک لامپ ۱۰۰ واتی مصرف میکند!. این رتبه بندی محصولات، رتبه بندی آنها از نظر راندمان میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۴۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام مصرف اجاقهای برقی زیاد هست؟
آخرین اخبار