۸۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعتبار ۸۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره داری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۸۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هفته دولت امسال در مازندران به بهره داری می‌رسد، گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۸۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

او افزود: ۶۹ طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حوزه راهداری بوده که شامل اجرای روکش آسفالت، احداث دیوار‌های حفاظتی، تعمیر و مرمت پل‌های بزرگ و احداث روشنایی می‌شود.

نجفی گفت: در حوزه معاونت فنی و نظارت این اداره کل  نیز ۸ طرح عمرانی مورد افتتاح قرار گرفته که مهم‌ترین آن‌ها تعریض جاده قائمشهر، جویبار و احداث دور برگردان متی کلا است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: عملیات اجرایی ۷ طرح  با مبلغ قرارداد ۳۲۰ میلیارد ریال در این هفته آغاز می‌شود که می‌توان به تعریض محور شیرگاه _ بابل، بهسازی و تعریض محور جاده نظامی، روکش آسفالت محور لاویج _ چمستان و احداث روشنایی در کمربندی فریدونکنار اشاره کرد.

او افزود: در بین ادارات تابعه این اداره کل، شهرستان‌های ساری، بابل، نور، نکا، تنکابن و گلوگاه بیشترین سهم  را در بهره برداری طرح‌ها دارند.

نجفی گفت: عملیات اجرایی ۷۳۳ طرح راهداری و عمرانی در دو بخش ملی و استانی امسال از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.