طرح عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی گناباد با هدف ارزیابی و بهبود عملکرد تحقیقاتی مؤسسه کیفیت رضوی به عنوان طرح برگزیده دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح پژوهشی عضو هیأت علمی مجتمع آموزش عالی گناباد، به منظور بهبود عملکرد تحقیقاتی مؤسسه کیفیت رضوی از طریق نظارت کیفی و علمی بر سه پروژه تحقیقاتی شامل: طراحی الگوی ارزیابی کیفیت و رتبه بندی خدمات کشاورزی براساس شاخص‌های طیب تدوین مدل ارزیابی کیفیت رتبه بندی محصولات غذایی و مطالعه ساختار فعالیت سازمان ایزو صورت گرفته و نحوه ارزیابی با رویکرد چرخه PDCA بوده است.

بدین ترتیب که گزارش پیشرفت مرحله به مرحله در هریک از پروژه‌ها جهت نظارت کیفی و علمی با توجه به شرح خدمات تعریف شده برای هریک از آنها، ارسال شده و پس از بررسی میزان انطباق کیفی و علمی آنها با شرح خدمات تعریف شده، نظرات جهت اصلاح و تکمیل پروژه‌ها به هریک از تیم‌های تحقیقاتی ارسال می‌شد.

هدف مؤسسه کیفیت رضوی، که جزو شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تجاری سازی است، ارتقای کیفیت زندگی براساس معیارهای اسلامی است. مؤسسه این هدف را از طریق طراحی الگوهای ارزیابی کیفیت و رتبه بندی و تجاری‌‌سازی نشان طیب (فراتر از نشان بین‌المللی حلال) به‌عنوان برترین نشان کیفیت پیگیری می‌کند.

طیب نشانی است که به کالاها و خدمات متقاضی و واجد شرایط اعطا می‌شود. فعالیت‌های مؤسسه توسط شبکه‌های منسجم و متعدد علمی و اجرایی در قالب‌های شبکه همکاری تحقیقاتی، شبکه همکاری تبلیغاتی و شبکه همکاری کارگزاری پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار