فرماندار هرسین گفت : ظرف چهار سال گذشته بیش از ۱۸۶ میلیارد تومان اعتبار در قالب اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی از طرف دولت به مردم این شهرستان هدیه داده شده است.

هدیه دولت به مردم هرسینبه گزارش حبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : مسئولان و رسانه‌ها بر روی اطلاع رسانی خدمات دولت تمرکز بیشتری داشته باشند.

او احداث و آسفالت راه‌های روستایی کماسی، کلکشوند، گردنه مله گرز، باغ زینب و چمن اسماعیل، احداث کنارگذر مجموعه تاریخی بیستون، ساماندهی سراب تاریخی هرسین، بوستان و ساماندهی ورودی هرسین، سرسرای ورزشی سقف بلند، کتابخانه عمومی روستای چهر، سالن ورزشی دبیرستان ۱۵ کلاسه هرسین، بوستان ولیعصر بیستون، سنگ فرش پیاده رو بلوار امام حسین (ع) بیستون، مجتمع‌های فرهنگی هنری هرسین و بیستون، طرح‌های حوزه آبخیزداری و آبخوان داری، ارایه تسهیلات در راستای طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری، احداث بزرگراه هرسین - پلیس راه، طرح‌های حوزه برق، مجتمع اداری بیستون و مرکز خدمات جامع شماره ۲ را بخشی از پروژه‌ها و اقدامات یادشده عنوان کرد.

او افزود: با توجه به اینکه دستاورد‌های دولت، عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود انتظار می‌رود مسئولان اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود را به صورت گسترده و طی مصاحبه با رسانه ها، نصب بیلبورد و پلاکارد به افکار عمومی و رسانه‌ها اطلاع رسانی نمایند.

فرماندار هرسین ادامه داد: طی هفت سال گذشته بزرگترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها توسط استکبار متوجه کشور شده است و دولت باوجود این مشقت‌ها اقدامات قابل توجهی را در کشور داشته است.

او با بیان اینکه بالاخره جاده ۲۲ کیلومتری هرسین به پلیس راه کرمانشاه با پیگیری‌های انجام شده به پایان رسید، گفت: با تکمیل این پروژه مهم و باتوجه به زیرساخت بتنی آن می‌توان آن را از مهمترین پروژه‌های بی نظیر اجرا شده در این شهرستان قلمداد کرد.

شاه آبادی افزود: در هفته دولت سالجاری بیش از ۷۰ پروژه عمرانی و برنامه فرهنگی با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان هرسین اجرا خواهد شد.

فرماندار هرسین گفت: براساس جلسات مختلفی که با هیات‌های مذهبی برگزار شد و مطابق با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، عزاداری در ماه محرم با الزاماتی همراه است و این الزامات ضمن اینکه به هیات‌های مذهبی ابلاغ شده در فضای مجازی نیز بخوبی به آن پرداخته شده و انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از هرگونه آسیبی این الزامات توسط ادارات مربوطه بخوبی رصد و پیگیری شود.

او افزود: به منظور مقابله با کرونا و براساس گزارشات مستند نیروی انتظامی از برگزاری بیش از ۷۰ مراسم ترحیم و عروسی در شهرستان هرسین (از اسفند ماه پارسال تاکنون) جلوگیری شده است و در این راستا نیازمند همکاری بیشتر مردم هستیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.