همزمان با هفته دولت امسال، ۴۶ طرح با بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال اعتبار در استان چهارمحال و بختیاری بهره برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا دانش معاون بهبود تولیدات گیاهی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات دولت در بخش‌های مختلف گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۴۶ پروژه با بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال اعتبار در استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

او با اشاره به رشد ۸.۸ درصدی اقتصاد بخش کشاورزی در سال ۹۸، افزود: این در شرایطی است که برخی از بخش‌ها رشد منفی را تجربه کردند، اگر رشد اقتصادی کشور منفی نشده به دلیل رشد بخش کشاورزی بوده است.


بیشتر بخوانید


دانش با بیان اینکه بخش کشاورزی ۳۳ درصد تولید ثروت را به خود اختصاص داده است اضافه کرد: علت موفقیت‌های بخش کشاورزی متکی بودن به مردم و انجام بیشتر فعالیت‌های آن توسط بخش خصوصی است.

او با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی۴۶ پروژه بخش کشاورزی با ۳۵۳ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت ادامه داد: از این تعداد ۴۴ پروژه بهره‌برداری و ۲ پروژه کلنگ‌زنی است.

دانش گفت: در هفته دولت از این تعداد ۴۴ پروژه با ۳۳۸ میلیارد ریال اعتبار دولتی و بانکی به بهره‌برداری می‌رسد.

او میزان اشتغال این پروژه‌ها را به صورت مستقیم و غیرمستقیم را ۸۳۷ نفر دانست و افزود: ۱۱۱ روستا و ۲ هزار و ۷۰۵ خانوار از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.