عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس ، اظهار داشت: در پی هماهنگی‌ها و جلسات کاری که از نزدیک به ۲۰ روز قبل با مدیر و سرمربی تیم داشتیم، مذاکرات برای حفظ بازیکنان فعلی تیم آغاز شده است که مهدی ترابی و بشار رسن هم از جمله آن‌ها بودند.

او افزود: باشگاه پرسپولیس از نزدیک به ۲۰ روز قبل فعالیت خود برای نقل و انتقالات را با اولویت حفظ شاکله تیم فعلی آغاز کرد. در این ارتباط جلساتی را با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی داشتیم که در جریان آن‌درباره شرایط برای حفظ بازیکنان صحبت شد.

رغبتی ادامه داد: از همان زمان، جلسات با مدیران برنامه بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، بشار رسن و چند بازیکن دیگر که بند‌هایی در قراردادشان داشتند یا این که قرارداد آن‌ها در پایان این فصل به انتها می‌رسد، نیز آغاز شد.

او گفت: دلیل این امر، اولویت کادر فنی و باشگاه برای حفظ استخوان‌بندی تیم بود تا پس از آن با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم برای تقویت تیم، جهت لیگ قهرمانان آسیا و فصل بعدی رقابت‌ها وارد بازار نقل و انتقالات شویم. در این مدت هیئت مدیره به دنبال اجرای همین اهداف بود و برای آن برنامه ریزی کرده است.

او در پایان گفت: هدف اصلی حفظ شاکله تیم است همانطور که در سال‌های گذشته نیز این اتفاق افتاد و گام بعدی نیز یارگیری بر اساس نیاز کادر فنی است تا ان‌شاءالله برای فصل بعد هم با قدرت وارد مسابقات شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار