مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه اعلام کرد: به منظور رفاه حال مردم در زمان شیوع کرونا، مراسم عزای محرم به صورت آنلاین و مجازی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مهر محرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: براساس تصمیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از روز شنبه تا چهارشنبه آینده مراسم عزاداری محرم با حضور مداحان برجسته را به صورت آنلاین برگزار می‌کنیم.

او افزود: این آیین‌ها هر روز ساعت ۱۲ ظهر از طریق شبکه‌های اجتماعی داخلی در دسترس تمام مخاطبان خواهد بود برگزاری مراسم عزاداری به این شکل موقعیتی را فراهم می‌کند تا افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در معرض خطر نیز به توانند برای سید و سالار شهیدان عزاداری کنند.

بهنیا با بیان اینکه این طرح به اسم «مهر محرم» نامگذاری شده است، گفت: به دنبال آن هستیم تا آیین‌های عزاداری خاص مردم کرمانشاه را نیز در این ایام برای مخاطبان پخش کنیم.

او افزود: همچنین علاوه بر طرح مهر محرم، اینترنت رایگان را در اختیار هیات‌های مذهبی سطح استان قرار می‌دهیم تا بتوانند با استفاده از آن با مخاطبان خود به صورت انلاین ارتباط برقرار کرده و به منظور جلوگیری از شیوه بیماری کرونا از تجمع جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.