معاون دانشگاه پیام نور استان گفت: دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در طول پنج ساله گذشته هیچ پرونده قضایی نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،غنی زاده معاون دانشگاه پیام نور استان افزود: دانشجویان این دانشگاه که همگی بومی هستند، اغلب مسائل اخلاقی را رعایت می‌کنند به طوری که در طول سال گذشته با وجود ۲۰ هزار دانشجو در این دانشگاه فقط تعداد بسیار پایینی به کمیته انضباطی ارجاع داده شده‌اند که تخلفاتشان هم فقط در حد تخلف امتحانی بود.

او  گفت: به تعبیر برخی افراد، دانشگاه پیام نور، حوزه علمیه دانشگاه‌ها است، زیرا اخلاقیات در این دانشگاه به صورت مطلوبی رعایت می‌شود.

معاون دانشگاه پیام نور استان  در خصوص فعالیت بخش فرهنگی دانشگاه اظهار کرد: در این دانشگاه ۲۴ کانون، ۱۶ انجمن علمی و فرهنگی و ۳۲ نشریه در حوزه تخصصی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

غنی زاده  افزود: اغلب دانشجویان در حوزه اجتماعی و فرهنگی با هدف آموزش و تجربه اندوزی در این کانون‌ها و انجمن‌ها حضور دارند و دانشگاه نیز از این دانشجویان حمایت لازم را انجام می‌دهد.

او  با اشاره به کسب مقام‌های بالای دانشجویان فرهنگی این دانشگاه در سطح کشور گفت: دانشگاه پیام نور استان در بخش نشریات رتبه اول کشور و کانون قرآن نیز رتبه‌های بالایی را کسب کرده است.

او  با اشاره به برگزاری ۷۲۴ برنامه دانشگاه در حوزه دانشجویی طی سال گذشته گفت: هم‌چنین دانشگاه پیام نور استان در مناسبت‌های ملی و انقلابی همیشه حضور داشته و با برگزاری ضیافت‌های اندیشه و ... اقدامات خوبی در راستای ارتقای فرهنگی دانشگاه انجام داده است.

او  با اشاره به استقرار دبیرخانه تمامی کانون‌های هلال احمر پیام نور کشور در استان افزود: جشنواره‌ای در این راستا برگزار می‌شود تا از جهادگران سلامت قدردانی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار