جنبش «الاحرار» فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت پنجاه و یکمین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی از اقدام امارات در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، جنبش «الاحرار» فلسطین با انتقاد شدید از توافق امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی روابط در بیانیه‌ای به مناسبت پنجاه و یکمین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی تاکید کرد که رژیم اشغالگر همچنان طرد شده باقی خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: تداوم تعدی به ملت، سرزمین و مسجد الاقصی ما، حاصل همدستی بین‌المللی، جانبداری، حمایت آمریکا، عادی‌سازی عربی و کوتاهی کشور‌های عربی و اسلامی در انجام وظایفشان در قبال ملت و آرمان فسطین است.

عجله و شتاب برخی کشور‌های عربی برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، تلاش برای همزیستی با آن و مشروعیت‌بخشی به موجودیت آن به عنوان یک رژیم عادی در منطقه، در واقعیت ماجرا تغییری ایجاد نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی همچنان طرد شده است و هر کسی که از آن حمایت، آن را تایید و روابط خود را با آن عادی می‌کند نیز طرد خواهد شد.

تمامی توطئه‌ها و طرح‌های نابودگرانه این رژیم، با ایستادگی ملت فلسطین، از بین خواهد رفت.

الاحرار با تاکید بر لزوم کنار گذاشتن اختلافات، متحد شدن، بازسازی نهاد‌های ملی و تدوین یک راهبرد ملی واحد و برنامه کاری مشترک، تصریح کرد، این برنامه می‌تواند تلاش ملت ما برای مقابله با اشغالگری و توطئه‌های رژیم صهیونیستی را یکپارچه کند.

مقاومت، تنها راه آزادسازی الاقصی و نجات آن از چنگ اسرائیل است. کشور‌های عربی و اسلامی باید به وظیفه ملی و مذهبی خود در حمایت از مسجد الاقصی و مقاومت ملت فلسطین عمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار