معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: مدیران دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا از فرصت طلایی ایجاد شده در زمینه اجرای ۴ پروژه مهم دراستان برای توسعه هر چه بیشتر نهایت استفاده را داشته باشند.

قطار شهری کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مهرداد سالاری در جلسه ایجاد هماهنگی‌های لازم برای اجرایی شدن مصوبات معاون برنامه سازمان مدیریت در اسفند ماه گذشته به استان کرمانشاه بیان کرد: اجرای این پروژه‌ها با پیگیری ویژه استاندار و نظر مساعد معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت برای استان کرمانشاه به تصویب رسید که اجرای آن‌ها برای کرمانشاه بسیار مهم و اساسی است.

او اظهار کرد: اجرای پروژه قطار شهری به عنوان یک مطالبه اصلی برای مردم کرمانشاه تبدیل شده و همچنین تصفیه خانه آب شهر کرمانشاه نیز بسیار مهم است، احداث بزرگراه کرمانشاه کامیاران تاثیر بسزایی در میزان کاهش تصادفات و میزان مرگ و میر دارد و همچنین احداث جاده زله زرد به سومار نیز برای رشد بیشتر گیلانغرب و توسعه هر چه بیشتر استان بسیار اساسی است مدیران ذیربط باید توجه داشته باشند که هر کدام از این پروژه‌ها چقدر در توسعه و پاسخگویی به مطالبات مردم اثرگذار هستند.

مهرداد سالاری افزود: تاخیر در اجرای هر کدام از پروژه‌ها علاوه بر اینکه توسعه زیرساخت‌ها در استان کرمانشاه را با تاخیر مواجه می‌سازد از سوی دیگر با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها اجرای آن‌ها با هزینه بیشتر انجام خواهد شد و همچنین منجر به از دست دادن زمان خواهد شد.

او گفت: با پیگیری استاندار یک فرصت طلایی برای استان کرمانشاه با سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با اجرای این ۴ پروژه فراهم شده  که مدیران ذیربط وظیفه دارند نهایت تلاش و کوشش خود را برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها بکار گیرند.

او ادامه داد: مدیران برای اجرای این پروژه‌های بسیار مهم، اگر به موقع تلاش نکنند و جدیت نداشته باشند در واقع کوتاهی کرده و در پیشگاه خدا و مردم باید پاسخگو باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان داشت: خیر و برکت این پروژه‌ها برای مردم است و منافع عامه را به دنبال دارد و پروژه‌ای مانند اجرای بزرگراه کرمانشاه_ کامیاران که کاهش تصادفات و میزان مرگ و میر را به دنبال دارد لذا هر گونه تلاش برای تسریع در اجرای آن دارای اجر و ثواب خواهد بود.

مهرداد سالاری افزود: تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان برای احداث قطار شهری هزینه شده، اما این اعتبار زمانی برای مردم ارزش دارد که این پروژه به موقع به بهره برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.

او تاکید کرد: مدیران وظیفه دارند تمامی ظرفیت‌ها و توان خود برای اجرای این پروژه‌ها بکار ببرند و ظرف ۱۰ روز آینده با تشکیل مجدد این جلسه به ارائه آخرین اقدامات بپردازند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.