رئیس هیات کونگ فو کهگیلویه وبویراحمد از درخشش بانوان کونگفوکار این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور و هنر‌های رزمی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معصومه پرآور رئیس هیات کونگ فو کهگیلویه وبویراحمد از درخشش بانوان کونفگوکار استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های قهرمانی کشور و هنر‌های رزمی خبر داد.
 
پرآور بیان کرد: بانوان کونفگو کار هم ‌استانی در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب یک مقام اول، یک مقام دومی، دو مقام سومی و یک مقام پنجمی شدند.

نایب رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد افزود: مسابقات قهرمانی کشور (۶ فرم) بخش بانوان در رده سنی نونهالان به صورت متمرکز و مجازی در محل فدراسیون برگزار و تیم بانوان استان موفق به کسب مقام‌های ذیل شد.
 
در این مسابقات آریانا عسکری در فرم آنا توآ موفق به کسب مقام سوم شد، پریا محمدیان در فرم هوت توی توما به مقام دوم دست یافت.

نجمه جانی پور در فرم مایانا کیوتو مقام سوم را کسب کرد و در فرم سوتو آتنا احمدی به مقام اول دست یافت، ضمن اینکه پرنیا محمدیان هم به مقام پنجم دست یافت.
 
او گفت: تیم استان کهگیلویه بویراحمد با کسب ۱۷ امتیاز بعد از فارس که با ۱۹ امتیاز به مقام نخست رسید و در جایگاه دوم قرار گرفت و خراسان رضوی هم با ۱۴ امتیاز سوم شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.