جذاب‌ترین دیدار هفته پایانی لیگ برتر با هنرنمایی و درخشش بی نظیر سیرجانی‌ها و ابقای آن‌ها در لیگ برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گل گهر سیرجان در استادیوم بدونِ تماشاگر فولادشهر به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع گل گهر پایان یافت. 
 
روح‌الله شریفی در کنار حسن ظهیری و مرتضی یوسف‌شهریاری این دیدار را قضاوت کرد، عباس راکی داور چهارم و حسین نجاتی نیز ناظر بازی بود. 
 
بازی تیم‌های ذوب آهن و گل گهر یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته پایانی لیگ برتر از آب در آمد. دو تیم با هدف کسب سه امتیاز و قطعی کردن ماندنشان در لیگ برتر پا به میدان گذاشتند و این بازی تهاجمی و زیبا در نهایت ۵ گل داشت و این سیرجانی‌ها بودند که با کسب این سه امتیاز فصل را در رتبه دهم به پایان رساندند.

در این بازی بازیکنان ذوب آهن از همان ابتدا به دنبال گلزنی و ارائه بازی تهاجمی بودند، اما گل گهر که خیلی هوشمندانه بازی می‌کرد توانست در نیمه اول با دو گلی که امین پورعلی و میلاد کمندانی به ثمر رساندند تا حدودی شرایط را به نفع خودش تغییر دهد. هرچند ذوب آهن در آخرین دقیقه نیمه اول با یک ضربه پنالتی اختلاف را کم کرد تا شاهد یک نیمه دوم کاملا جذاب باشیم.
 
در نیمه دوم، اما باز هم این گل گهر سیرجان بود که مزد بازی فکورانه و با حساب و کتابش را گرفت و این بار با یونس شاکری گلزنی کرد تا خیال جلالی برای ماندن در لیگ برتر راحت شود.

گل گهر که در پایان نیم فصل اول یکی از ناامیدترین تیم‌ها و شانس اول سقوط به لیگ یک به حساب می‌آمد با نمایش خوب در بازی‌های پایانی و این برد برابر ذوب آهن، فصل را در رتبه دهم به پایان رساند. رتبه‌ای که در اولین سال حضور این تیم ‌در لیگ برتر می‌تواند یک اتفاق خوب باشد.
 
دارکو بییدوف مهاجم تیم ذوب در این بازی دو گل زد، اما میلاد کمندانی هافبک تیم گل گهر با یک گل و یک پاس گل و نقش کلیدی اش در پیروزی گل گهر بهترین بازیکن زمین بود.
 
انتهای پیام/ب
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار