فرمانده انتظامی شهرستان تفت از کشف هزار و ۱۰۰ حلقه انواع لاستیک خودروی احتکار شده به ارزش دو میلیارد و دویست میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

لاستیکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری غیرقانونی تعداد قابل توجهی لاستیک خودرو در یک انبار غیرمجاز در سطح شهرستان کرده است بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرارگرفت.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه ماموران به همراه کارشناسان مربوطه با هماهنگی مقام قضائی، به مکان مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد هزار و ۱۰۰ حلقه انواع لاستیک خودروی احتکاری را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، خاطر نشان کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی انتقال داده شد.

سرهنگ احمدی گفت: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که اقتصاد جامعه را مختل کند با جدیت برخورد می‌کند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.