فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بر ضروریت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام محرم باتوجه به انتشار ویروس کرونا تاکید کرد .

ضروریت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام محرمبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان به مناسبت آغاز ماه محرم ضمن عرض تسلیت به عزاداران و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) ؛ گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی  در ایام محرم باتوجه به انتشار ویروس کرونا و وضعیت کنونی جامعه لازم و ضروریست .

او با اشاره به اینکه ما همواره سرباز فرمانده معظم کل قوا بوده و هستیم ، ادامه داد: پلیس همگام و همراه با عزاداران حسینی(ع) ، امنیت و آرامش را در راستای برگزاری مراسم ها، متناسب با دستورالعمل های بهداشتی تامین خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان برقراری نظم و امنیت برای عزاداران حسینی را از اولویت برنامه های پلیس در این ایام خواند و مطرح کرد: پلیس در سطح شهرستان آبادان با بسیج امکانات و نیروی انسانی ،آمادگی کامل  دارد تا این وظیفه خطیر و حساس را به خوبی انجام دهد.

سرهنگ تقی زاده خاطر نشان کرد: احیاء و تداعی فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع) در این ایام برای اعتلای اسلام و حفظ ارزش های آن ضروری و مهم است لذا از کلیه عزاداران  حسینی استدعا داریم علیرغم حفظ نکات بهداشتی اعم از ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی،پلیس را درجهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم های ماه محرم همراهی کنند و خارج از دستورالعمل هاس ستاد مبارزه با کرونا اقدامی خودسرانه انجام ندهند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: ماه محرم ، محرم99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.