دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دیلم، گناوه، تنگستان و عسلویه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید کشمیری  دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، با بیان اینکه ۶ شهرستان از شهرستان‌های دهگانه استان، در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، آن‌ها را شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دیلم، گناوه، تنگستان و عسلویه عنوان کرد.

او ادامه داد: دو شهرستان دشتی و جم در وضعیت زرد کرونا و دو شهرستان دیر و کنگان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر همچنین گفت: اکنون ۳۰۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ابتلای ۱۸۳ نفرشان به کرونا قطعی است.

کشمیری بابیان اینکه ۵۷ بیمار  در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان بستری شده‌اند، افزود: در این مدت، ۵۳ نفر از بستری‌‌شدگان بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۹ نفر کرونا داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: سه نفر چهارشنبه فوت‌ شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در رده سنی ۳۵ تا ۸۷ سال بوده‌اند که یک نفر از آن‌ها بدون بیماری زمینه‌ای بوده، یک نفر بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون بالا و بیماری‌های مزمن عصبی داشته و یک نفر نیز معلول بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۷ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد در  ۱۳ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

در همین حال به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوشهر همچنان در فهرست استان‌های با وضعیت هشدار قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.