مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۷۰۵ هیئت مذهبی استان در سامانه بیرق ثبت‌نام کرده‌اند.

 حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: هیئت‌های مذهبی از زمان شیوع کرونا در سطح کشور اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی انجام داده‌اند و در راستای تامین سلامت عزاداران و رعایت نکات بهداشتی، با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و ثبت نام در سامانه بیرق مجوز اقامه عزاداری‌های محرم و صفر را دریافت خواهند کرد.

او ادامه داد: تا امروز ۷۰۵ هیئت مذهبی استان به منظور اقامه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین در سامانه بیرق ثبت‌نام کرده‌اند.


بیشتر بخوانید

دستورعمل عزاداری محرم در بوشهر تدوین و ابلاغ شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به شرایط ابلاغی ستاد ملی کرونا و برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری عزای حسینی (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی جمعی، لازم است مسئولان هیئت‌های مذهبی با مراجعه به سامانه بیرق، فرم‌ها و تعهدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر محرم طبق شیوه نامه‌ها را تکمیل و یا به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: برنامه‌های عزاداری امسال از اول تا دهم محرم، با رعایت ضوابطی که ستاد ملی مقابله با کرونا آن را تصویب کرده و مسئولیت نظارت بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی عزاداری‌ها هستند گفت: عزاداران حسینی با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به ادای دین ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.