استاندار قزوین گفت: در هفته دولت پروژه ۴۵۷ طرح، با اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶ هزار نفر افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  جمالی پور استاندار قزوین با اشاره به افتتاح طرح‌ها در هفته دولت گفت: تاکستان ۶۱ پروژه با اشتغال ۵۰۳ نفر و اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان، در بویین زهرا ۱۰۵ پروژه با اشتغال ۷۸۶ نفر و اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان، در البرز ۵۲ پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان، در آوج ۷۳ پروژه با اشتغال ۵۵۹ نفر و ۲۳ میلیارد تومان و در آبیک ۷۲ پروژه با اشتغال ۳۴۱۰ نفر و با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

او افزود: پروژه‌های قابل افتتاح دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نیز در این آمار دیده شده که شامل افتتاح چند شرکت صنعتی، طرح‌های کشاورزی و علمی و فرهنگی درنظر گرفته شده است.

به گفته جمالی پور؛ امسال این طرح‌ها با اعتبار ۸۶۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، سال گذشته این میزان ۶۷۰ میلیارد تومان بوده؛ سد نهب باید امسال افتتاح شود.

استاندار با اشاره به طرح انتقال آب سد طالقان به آبیک گفت: این طرح زودتر از سایر طرح‌های نیمه تمام اجرا خواهد شد.

استاندار تاکید کرد: استان قزوین توسعه نیافته است در بخش راه و مخابرات مشکل جدی داریم؛ باید تلاش کنیم کمبود‌ها هر چه سریع‌تر جبران شود.

جمالی پور تصریح کرد: با نمایندگان تا بحال چالش نداشتیم و انسجام خوبی در استان وجود دارد؛ خدمت به مردم دعوا ندارد و همه ما برای خدمت کردن به مردم آمده ایم.

وی افزود: متاسفانه در ۱۰ سال اخیر در سیستم‌های ما اتفاق‌هایی افتاده، که جسارت و ریسک از مدیران گرفته شده است. در شرایط بحران هستیم و باید مدیران جسارت داشته باشند البته قانون باید همیشه محترم شمرده شود گاهی تصمیماتی گرفتیم به خصوص در گمرک که ممکن است بعد‌ها تبعات داشته باشد.

استاندار با تاکید بر شرایط و مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: از همه مدیرانی که برای حفظ امنیت جامعه ریسک می‌کنند حمایت می‌کنم؛ مدیری برای من ارزش دارد که در این شرایط، جهادی کار کند.

جمالی پور گفت: بیش از هزار سال است که عزاداری حسینی جزئی از فرهنگ ما شده و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، همه باید کمک کنند تا مراسم‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمترین میران آسیب دیدگی به مردم برگزار شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا در مراسم‌های عزاداری تأکید کرده اند و همه ملزم هستند که از تصمیمات ستاد مقابله با کرونا پیروی کنند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه کنکور سراسری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در استان در حال برگزاری است.

جمالی پور با بیان اینکه مسئولان نباید تحت تأثیر دعوا‌های سیاسی قرار بگیرند چرا که این کار ظلم به نظام است تصریح کرد: در کشور سومدیریت وجود دارد، اما در سایه تلاش و وحدت می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار