مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۱۵ طرح عمرانی راه و شهرسازی هفته دولت در این استان افتتاح و اجرایی می‌شود.

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد:  ۱۲ طرح عمرانی راه و شهرسازی با ۴۳۹.۳ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی سه طرح با ۵۲۱ میلیارد ریال در هفته دولت در این استان آغاز  می‌شود.

او افزود: طرح ۱۵۶ واحدی و ۱۲۶واحدی تعاونی مسکن سپاه پاسداران استان بوشهر، ۲۸۲ واحد مسکونی تعاونی سپاه با اعتبار ۲۹۱ میلیارد ریال، دیوار کشی دره حسین آباد دشتستان با هشت میلیارد ریال و اصلاح و نوسازی شبکه آب بوشهر با ۱۲.۱میلیارد ریال از جمله دیگر طرح‌های راه و شهرسازی افتتاحی در هفته دولت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: افتتاح طرح بهسازی محور مواصلاتی شنبه - ناصری به طول ۲ کیلومتر با عرض تمام شده ۱۱ متر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، احداث بخشداری سعدآباد با اسکلت بتنی با زیربنای یک‌هزار ۲۰۰  مترمربع و محوطه سازی با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال، طراحی و ساماندهی بازار صفا و حسینیه میرزای دشتی، پارک محله‌ای و زمین چمن خورموج با اعتبار ۳.۲ میلیارد ریال  از جمله طرح‌های افتتاحی هفته دولت در استان بوشهر است.


 بیشتر بخوانید

۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در بوشهر افتتاح می‌شود


رستمی تاکید کرد: افتتاح سالن ورزشی چند منظوره تنگک ۲  با ۱۴ میلیارد ریال، اصلاح شبکه آب محله تنگک ۲، امام زاده و رایانی ریشهر با اعتبار هشت میلیارد ریال که نقش مهمی در تامین آب آشامیدنی این محله‌ها دارد از جمله دیگر طرح‌های آماده افتتاح در هفته دولت است.

او بیان کرد: عملیات ساخت، بهسازی و تعریض محور خروجی شرقی عسلویه به طول ۳.۵ کیلومتر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های هفته دولت است و قرار است این محور در مدت ۶ ماه اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی ۲ قطعه الف و ب تعریض و بهسازی محور خورموج -لاور- دشت پلنگ به طول ۱۰ کیلومتر با ۳۶۱ میلیارد ریال اعتبار را از جمله دیگر طرح‌‌ها بخش راه و شهرسازی استان در هفته دولت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.