مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا با خانواده شهید مدافع حرم، حامد جوانی دیداروگفتگوکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عصر امروز حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا به همراه سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا ضمن دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حامد جوانی به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.


حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا  در این دیدار با بیان اینکه آزادی یکی از پیام‌های اخلاقی عاشوراست و عاشورا صحنه‌ای بود که حریت و آزادگی امام حسین (ع) و یارانش به منصه ظهور رسید افزود: شهدای ما هم شهدایی بودند، که عزت و سرافرازی و آزادگی در وجودشان تبلور پیدا کرد و با تمام توان در مقابل دشمنان ایستاده و از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کردند.

او  افزود: به شهدایمان که مردان تاریخ ساز هستند افتخار می‌کنیم و امیدواریم خداوند روزیمان کند، تا ادامه دهنده راه شان باشیم.

سردار عباسقلیزاده   جانشین فرمانده سپاه عاشورا   هم شهید حامد جوانی را از افتخارات سپاه عاشورا برشمرد و گفت: این شهید یکی از بهترین مدافعان حریم آل الله در مقابل دشمنان نظام و اسلام بود.

گفتنی است؛ شهید حامد جوانی در ۲۶ آبانماه سال ۱۳۶۹ در تبریز بدنیا آمد و در چهارم تیر ماه ۱۳۹۴ در منطقه ادلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.