در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه ۲۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال توسط سپاه ناحیه امامت تبریز در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ حسن صفدریفرمانده ناحیه امامت تبریز گفت: با توجه به بیکاری کارگران روزمزد و کسب و کار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا، سپاه ناحیه امامت تبریز با تشکیل و ایجاد حساب دو امضایی در تهیه و توزیع کامل بسته‌های معیشتی و حمایتی به خانواده‌های آسیب پذیر اقدام کرد.

او با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی غذایی ۲۰۰ تا ۳۳۰ هزار تومان است، افزود: این اقدامات با همکاری بسیجیان با الگو از شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم شکل گرفت و با شناسایی خانواده‌های آسیب دیده با همکاری پایگاه‌های بسیج محلات منزل به منزل توزیع شد.

او از تولید و توزیع ۲۲۰ هزار عدد ماسک و ۶۸ هزار محلول ضدعفونی به صورت رایگان در تبریز خبر داد و افزود: همچنین با توجه به نیاز شدید جامعه به ماسک، ۳۰ هزار ماسک به صورت رایگان به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، آسایشگاه جانبازان، بیماران پیوند کلیوی، انجمن ناشنوایان تبریز و استان، معلولین و نابینایان، کارکنان شیر خوارگاه احسان، مراکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست، کلیه کارگران کارخانجات و کارگران میدان میوه و تره بار تحویل و توزیع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.