مسئول کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی پروژه مهر استان کرمانشاه از کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی به عنوان آیینه‌ی انعکاس عملکرد‌های پروژه مهر یاد کرد.

کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی به عنوان آیینه‌ی انعکاس عملکرد‌های پروژه مهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا شیرزادی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و مسئول کارگروه کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی گفت : آموزش و پرورش استان آمادگی مناسب و شرایط مطلوب برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و ورود پرشور و نشاط دانش‌آموزان به مدارس را دارد و در این راستا اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در همه زمینه‌های آموزشی، پرورشی و عمرانی در راستای سند تحول بنیادین در سطح مدارس منطقه لازمه کار اعضای کارگروه است.

او گفت : بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور‌ماه نشان از مدیریت جهادی با برنامه‌ریزی مدون در فرآیندی گسترده و عظیم است که از شاخص‌های بهبود مدیریت تیمی با پشتوانه برنامه‌ریزی دقیق از سوی اعضای کمیته‌های پروژه مهر است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی ستاد پروژه مهر به عنوان آیینه‌ای است که نقش مهمی را ایفا می‌نماید و تجلی کننده مجموعه اقدامات صورت گرفته در دستگاه تعلیم و تربیت است.

شیرزادی با اشاره به نقش مهم کمیته کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی گفت: اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش استان مشهود و بازتاب آن مثبت است و امیدواریم با تلاش همکاران ساعی همچون سالیان گذشته عملکردی قابل قبول داشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.